Witaj na Strefie Forumowych RPG!

Witaj na Strefie Forumowych RPG!
To miejsce, w którym zagrasz w RPG prowadzone na forum (PBF), zanurzysz się w niezwykłych przygodach i porozmawiasz z ludźmi, którzy mają podobne zainteresowania jak Ty! Wystarczy się zarejestrować, by stać się członkiem naszej społeczności. Spokojnie, to prosta rzecz i będzie wymagać od Ciebie podania niewielu informacji.
Dzięki rejestracji będziesz mógł:

  •  Zaczynać nowe tematy i dodawać odpowiedzi do już istniejących.
  •  Otrzymywać powiadomienia o nowych treściach.
  •  Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.
  •  Założyć bloga, pisać artykuły, dodawać pliki i obrazy do galerii.

Dołącz do nas!


smok burzy

Bohaterscy Gracze
  • Ilość dodanej zawartości

    920
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O smok burzy

  • Ranga
    Zabójca Gigantów
  • Urodziny 09.08.1999

Previous Fields

  • Systemy RPG Fantasty Postapokaliptycze

Profile Information

  • Gender Male
  • Location kiełczówek
  • Interests łucznictwo czytanie RPG pisanie

Ostatnie wizyty

657 wyświetleń profilu
  1. jaka dyskusja o poległym
  2. Co się działo na tej sesji ?
  3. Muszę sobaczyć tą sesję bo brzmi jak naprawdę dobra opowieść. CO do Złotnickiego na pewno pozostanie w naszych sercach. Czymże jest siła umysłu wobec ciała słabości...
  4. Zanim zacznę pragnę podziękować Dedalowi za pomoc w tworzeniu sesji za ciepłe słowa podpowiedzi i pozwolenie na wystąpienie paru podobnych talentów.Dzięki niemu drogi graczu i czytelniku czytasz ten temat Krótkie wyjaśnienie z powodu zagięcia Saina Poprzednia sesja poszła do cienia jednak czuję potencjał w tym uniwersum tak więc zakładam nową repkę - Na początku była krew i wojna. Brat mordował brata, a nasza kraina rozdarta wojnami oraz sporami toczonymi między trzema rasami. Ludźmi, rzemieślnikami o wielkim uporze, zdolnościach do adaptacji i żądzy władzy. Nadnaturalnymi, magicznymi stworzeniami, posiadających wiedzę daleko wykraczającej poza granice umysłów zwykłych śmiertelników i rozumnymi zwierzętami, obdarzone zarówno świadomością, rozumem czy ich dawnymi instynktami. Po wielu latach udało się zażegnać dawne waśnie i stworzyć wspólnie nowy, lepszy świat. Gdzie kraje i ludy żyją w pokoju, tak więc każdego roku, piętnastego maja, obchodzimy dzień początków[/I] - zakończyła przemowę Nalia, niewielka króliczka o szarej sierści i intensywnie niebieskich oczach. Ubrana była w jasno szare, krótkie spodenki oraz niebieską koszulę w czerwoną kratkę. Po króliku wypowiedź zaczął czerwony smok. Był ubrany w czarny garnitur oraz buty. Spodnie miał białe, średnio pasujące do reszty. -Wspaniała wypowiedź Nali landrynki są w prawym rogu sali powiedział roszczochrując jej włosy na głowie. Po jego słowach dziewczynka udała się w kierunku wyjścia biorąc z miski stojącej przy wejściu garść owocowych cukierków. - Dzięki wspólnym wysiłkom trzech ras powstało ogromne miasto, nazywane Unitas City, czyli miasto jedności, gdzie wszystkie rasy mogą wspólnie egzystować i gdzie każdy może spełnić marzenia. W Unitas City mieszkają wszystkie rasy i żyją w zgodzie ze sobą. Po przemowie ów smoka zebrani zaczęli cieszyć się i wiwatować. Smok gestem dłoni odegnał zebranych, aby każdy poszedł w swoją stronę. - Musimy wybrać następcę Garena - powiedział cicho wiewiór imieniem Ben. - Tak. Ma już swoje lata i niedługo może nam zejść z tego świata[/I] - przyznał mu rację bocian. - Zamierzam ogłosić wybory na nowego burmistrza Unitas City - poinformował człowiek, radny tego miasta. - Dobrze rozwieście ulotki tam, gdzie się da i poczekamy na nowego burmistrza Unitas City - zakończył mówić starszy sędzia nadzorczy i uderzeniem młotkiem zakończył odprawę. Witam witam oto moja moja rekrutacja do miasta jedności jak widzicie akcja sesji będzie się działa w wymyślonym prze zemnie mieście jedności. Wcielimy się tam w członków OS luźnej formacji policyjnej składającej się z policjantów poszukiwaczy przygód oraz czasem z osób ubiegających się o amnestie , która ma za zdanie chronić miasto przed wszelkiej maści przestępcami. potrzebuję od 4-8 graczy choć sesja ruszy też z 3 czy 9 osobami, Mechanika Będzie to storlitling z pewną dozą rzutów kością generalnie rzecz biorąc przez większość czasu będziemy rozgrywać sesje normalnie bez kości rzucamy niemy podczas wykonywania specjalnych akcji np. strzelanie rzut polega na rzucie kością tak aby uzyskać wynik większy od wyniku testu trudności akcji jeśli wynik jest większy akcja się nie powodzi,W przypadku walki naszym celem jest uzyskać wynik większy od testu oponenta lub porównywalny jeśli np podczas walki wręcz mamy przewagę co najmniej 25% naszej wartości tylko oponent otrzymuje obrażenia jeśli jest jej mniej oba postacie otrzymują obrażenia rzuty będą się odbywać na za moim pośrednictwem http://www.alea.cba.pl/. oczywiście im większy wynik tym lepiej krytyka nabijamy gdy wyrzucimy maksymalną dla nas wartość oczek taki test ma 250% wartość Stres Pomyślałem, że fajnie byłoby grać ludzkimi postaciami, a nie niezłomnymi herosami. Tak więc straszne wydarzenia będą generować stres który, po osiągnięciu limitu stu punktów wymusi test woli bohatera. Istnieje szansa, iż postać przezwycięży stres i w nagrodę “oświecenie”, ale to raczej się nie uda:więcej informacji o stresie znajdziecie tutaj https://docs.google.com/document/d/1J8pgNae1Rj2fG3xMsGp33noJuTzip4jRwRgjV809mIg/edit?usp=sharing System krzesełkowy jest to mój autorski system grania polega on na tym że gracze na zmianę pełnią funkcję MG o ile chcą oznacza to że po zakąszonej przygodzie to ty możesz wyprubować się jako mistrz gry! zasady są proste 1)Zachowujemy klimat świata 2)Mistrzujemy uczciwie 3)Osoba która nie wyraziła chęci do mistrzowania nie traci do niego prawa ale jest dalej w kolejce od osoby która taką wolę wyraźiła 4)W razie wątpliwości proszę wysłać mi PW 5) NMG (nad mistrz gry czyli ja dba o porządek)proszę bez skojarzeń 6)Można mistrzować we dwójkę lub (więcej) ale zużywa to kolej obu mistrzów 7)kolejkę ustalamy miedzy sobą wraźże czego zrobimy losowanie Karta postaci Formularz zgłoszeniowy Imię Nazwisko wiek (minimum 18 lat maks jakieś 40-45 ogólnie rasy żyją tyle co ludzie wnęć bez np 5000) Płeć Rasa Tajemny Zwierzę czy człowiek Rasa dokłada np jak tajemny to elf(wielkość od myszy do słonia)Uwaga każda rasa ma specjalne bonusy warto o tym pamiętać. Wygląd Klasy dwa https://docs.google.com/document/d/1Pgwzv8EkybvvCKt162wMVH3_ScwMJB4oN_2PzfTcClw/edit?usp=sharing Talenty dwa (Można rozdysponować wedle uznania 1:1 2:0) Charakter zainteresowania tu obowiązuje system procentowy np czytanie 50% strzelanie 30% motoryzacja 20% gotowanie Hobby tak jak powyżej co jest ulubionymi czynnościami relaksującymi waszą postać Pasja jedna dwa Zalety Cechy neutralne Wady Historia dlaczego dołączył do OS z poczucia obowiązku dla bogactwa nie miał wyboru? To ważysz samotnik otrzyma dodatkowe punty(10) Proszę sprawiedliwie ocenić się w następujących aspektach od - 20 do 20 punktów Do rozdania 15 punktów możesz odejmować sobie punkty ze stat aby otrzymać premię do puli Siła fizyczna 2 .Definuje nie tylko ile może targać wasza postać ale i jak skuteczne potrafi wyprowadzać bloki każde oczko bloku zmniejsza ilość otrzymanych obrażeń o jedno oczko Walka wręcz 2 agresywna obrona przemodelowanie mordy oprychowi nic dodać nic ująć.Walkę testujecie podczas ataku wręcz czy agresywnej obrony) Kondycja 2 Definiuje ile oraz jak długi wysiłek jest w stanie znieść twoja postać Szybkość 2 bieg szybkie sięganie po spluwę pościgi jak i unik test na unik zawsze liczy się tak jak by miał o 50% więcej oczek ale jak się nie uda postać otrzymuje 100% obrażeń Charyzma 2 Definiuje twój posłuch u ludzi i nie tylko zwiększa skuteczność w przesłuchaniach organizacji ludzi przekonywaniu inteligencja 2 słowem ile masz pod czerepem jesteś geniuszem który znajdzie wyjście z niemal każdej sytuacji czy może no trochę gorzej.określa podstawowy poziom many Zdolności magiczne 2 definiuje twój potencjał magiczny Zręczność 2 działania wymagające sprawności manualnej jak i prowadzenie pojazdów Spostrzegawczość 2 słowem twój zmysły szanse na dostrzeżenie czegoś lub kogoś Spryt 2 kłamanie oszukiwanie skradanie się włamania zdolności uchodzące za mało chwalebne Zwinność 2 pokonywanie przeszkód odskoki odskoki wspinaczki ogulna mobilność. Strzelanie 2 Umiejętność od której nie jednokrotnie zależy powodzenie misji czy nawet życia definujen twoje umiejętności strzeleckie rzucania itp Wola 2 Definuje twoją wytrzymałość psychiczną odporność na takie efekty jak tortury traumy czy stres Wytrzymałość 2 Ile ran chorób itp może wytrzymać twoja postać im wyższa wytrzymałość tym większe obrażenia możesz wytrzymać stajesz się też bardziej odporny na efekty fizyczne np krwawienie. Szczęście 2 Jak powodzi ci się w sytuacjach czysto losowych lub takich gdzie wiele od losu zależy? Zwiększa szanse powodzenia losowych działań takich jak hazard czy szczęśliwy traf. Zasady os wkraczając do OS godzi się pan/i na następujące zasady 1)Każdy członek OS powinien być traktowany godziwie i równo jak na swoją rangę bez względu na rasę płeć wyznanie itp 2)W przypadku śmierci członka oddziału rozpatrzona zostanie tz klauzula zastępstwa OS postara się wstawić tu osobę o w miarę podobnych kompetencjach lecz niczego nie obiecuje ta sama zasada obowiązuje przy ciężkim wyczerpaniu psychicznym kalectwie zaginięciu kompana itp 3) Honorarium uzależnione jest od Rangi funkcjonariusza kategorii misji specjalnych warunków 4) Awans przyznawany jest za Zasługi dla ludności kraju lub miasta,Nadzwyczajne czyny podczas misji długotrwałą i owocną służbę 5 ) Priorytetem OS są wytyczne misji jak i ochrona życia i zdrowia obywateli 6) Do zabijania powiano się posuwać w ostateczności 7) W przypadku misji nadzwyczajnych dowódca może zignorować powyższe punkty Ryzyko zawodowe związane ze wstąpieniem do OS : Rany cięte Rany kłute Otrucie Wyżu cenie z pojazdu Spopielenie Wyrwanie duszy Odmrożenia Oparzenia Rany postrzałowe Urazy psychiczne wszelkiego rodzaju zapoznałem/am się z ryzykiem zawodowym i zadami OS Rozwój postaci Jak najbardziej jest na początku zaczynamy jako początkujący posterunkowi jednak z czasem będziemy zyskiwać nowe talenty rangi a nawet klasy(maks 4) rozwoju postaci dokonuje się za pomocą punktów rozwoju otrzymujemy je za 1)Ukończone przygody 2)Treningi 3)Naukę 4)Nowy poziom bohatera 5)Dokonanie czegoś epickiego Rodzaje walki Walka wręcz Pozwala ona na największą swobodę i szybkość dziania jak i bardzo często nakłada na cel rożne efekty jednak jest też męcząca jak i z oczywistych wglądów o ograniczonym zasięgu i ryzykowna Strzelanie Zadający zdecydowanie najdotkliwsze obrażenia sposób walki pozwala zarówno zachować odległość jak i zadać zarówno dobre obrażenia natychmiastowe jak i czasowe jedank należy pamiętać że jest to sposób walki szczególnie narażony na stres jak i siłą rzeczy narażony na usterki. Magia Muszą wiedzieć w zasadzie kilka podstawowych rzeczy magia pozwala im na jeden z najtrudniejszych do zatrzymania przez pancerz sposób zadawania obrażeń jak i do zblokowania potrafi też nakładać całą masę efektów na cel i pole bitwy jednak nie jest wszech potężna wprawny człowiek może uniknąć zaklęcia albo jeśli jest słabsze lub uw człek jest wyposażony w specjalna tarczę sparować sam mag może nie zostać obojętny i rozpocząć istne stercie umysłów ciskając zaklęciami aby zneutralizować czary wroga lub jego samego trzeba też pamiętać o takich podstawach jak pastorał czy iny przyrząd do czarowania zapamiętane zaklęcia czy pozostałe ilość many Atak z zaskoczenia Zazwyczaj cichy sposób na pozbycie się przeciwnika gorzej jak nie wyjdzie
  5. Przydała by się nowa osoba
  6. Stało się nasz bohater poległ. Czy to od pazurów plugawego demona czy kuli bandziora... Trucizny krwotoku choroby. Czynem heroicznym lub zwykłą omyłką . Jedak się stało Zginą tak skończy zwykły awanturnik szlachcic kosmiczny komandos czy nawet superbohater. Dział dla poległych postaci Forum poświęcone postacią które w jakiś sposób zapadły nam w pamięć. Które jednak nie przebyły całego szlaku. Zapraszam do umieszczania tutaj owych postaci. I ewentualnych okoliczności ich zgonu tu dzież długości życia dokonań itp
  7. Cmentarz
  8. No witam w naszych skromnych progach śmiało rozgość się dołącz do jakiejś drożyny
  9. Alicja Westchnęłam po czym udałam się w kierunku domu. Próbując jakoś przetrawić fakt że wszyscy na których mi zależy mogą zginąć, Nie na pewno sobie poradzą W drodze do chatki natrafiłam na mojego wybawce. Spojrzałam na niego nieco zakłopotana i wydukałam -Dziękuję panu za to w karczmie. I przepraszam jeśli źle się zachowałam w tym urzędzie Poczułam się jak idiotka zachowałam się jak małe rozhisteryzowane dziecko Będzie miał słuszność jeśli da mi burę Zanim jednak zdążyłam coś powiedzieć podszedł do nas strażnik -Jesteście gotowi ? Spytał Karol Tak odpowiedziałem na pytanie strażnika po czym usieciowałem córkę i udałem się w kierunku bramy.
  10. Rutheford W drzwiach Alicja trzymająca pudełko pełne połamanych widelców urwanych kawałków blachy i tym podobnych. -Metal z odzysku proszę pana
  11. Deryl Chwilę później rozległo się pukanie do drzwi i głos Alicji -Dostawa !
  12. Sadomir Karol akurat kończył rozmowę z córką -No już niem się obejrzysz wrócę.Odparł myśliwy przytulając dziewczynę na pożegnanie. -Chodźmy lepiej do domu. rzucił po chwili -Chwila! Muszę wrócić do karczmy rzuciła Alicja Zanim Karol zdołał zareagować Anna była już na targu
  13. Wszyscy Czas mijał nie ubłaganie a godzina wymarszu zbliżała się z każą chwilę a wy mailiście coraz większe wątpliwości czy to słuszny pomysł
  14. Karol Udałem się w kierunku wyjścia rzucając towarzyszom. -Muszę się przygotować na tą wyprawę. Miałem zamiar pożegnać się z córką przed wyruszeniem w drogę. z której mogłem nie Wrócić.
  15. -Tak to tylko zwiad. Odparł burmistrz. Jak mimam Rodowid poprowadzi was przez ten las ?