Witaj na Strefie Forumowych RPG!

Witaj na Strefie Forumowych RPG!
To miejsce, w którym zagrasz w RPG prowadzone na forum (PBF), zanurzysz się w niezwykłych przygodach i porozmawiasz z ludźmi, którzy mają podobne zainteresowania jak Ty! Wystarczy się zarejestrować, by stać się członkiem naszej społeczności. Spokojnie, to prosta rzecz i będzie wymagać od Ciebie podania niewielu informacji.
Dzięki rejestracji będziesz mógł:

  •  Zaczynać nowe tematy i dodawać odpowiedzi do już istniejących.
  •  Otrzymywać powiadomienia o nowych treściach.
  •  Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.
  •  Założyć bloga, pisać artykuły, dodawać pliki i obrazy do galerii.

Dołącz do nas!


NiBl

Bohaterscy Gracze
  • Ilość dodanej zawartości

    438
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O NiBl

  • Ranga
    Gracz wielce dzielny

Contact Methods

  • Website URL http://

Profile Information

  • Gender

Previous Fields

  • GaduGadu 2164484

Ostatnie wizyty

2510 wyświetleń profilu
  1. Widzę, że chyba się nadal nie rozumiemy... Ja jak przeczytałem o wykupywaniu nowych biegłości zrozumiałem, że kupujesz biegłość o wartości połowy cechy kontrolującej +3 (nazwijmy to "X"). No i później przy testach nadal używasz X + połowa cechy kontrolującej... Przykładowo mając 10 Mądrości i kupujesz biegłość cyrulika to dostajesz biegłość na poziomie 8 (5 za połowę mądrości + 3). I teraz testując tę biegłość ma się bonus 13 (8 za biegłość wykupioną i 5 za połowę mądrości)... Brzmi to dosyć niedorzecznie, ale tak można wywnioskować z podręcznika... Tak jak piszę, to dosyć niefortunnie skonstruowany podrozdział gdzie gmatwają testowanie biegłości z ich wykupywaniem...
  2. Z drugiej strony... Powoduje to, że postać mocniej definiują te umiejętności, które sobie wykupi, a nie te które są przyznane z typu szlacheckiego (bo nagle by tamta umiejętność działała musi wydać zazwyczaj wielokrotnie więcej, niż za umiejętność wykupioną z góry) Chociaż nie to, żeby był jakiś typ pasujący do mojej koncepcji (przez co mechanicznie postać byłaby kiepska, a tak to jest odrobinę lepiej).
  3. Ok takie pytanie mechaniczne, bo w 2 miejscach czytałem, że wykupienie nowej biegłości zwykłej daje tobie biegłość o wartości = połowy cechy kontrolującej + 3... Przyznaję, że nie do końca rozumiem. Czy odnosi się to do rzutów które wykonujesz (by pasowało, ale dlaczego jest to w rozdziale o przydzielaniu punktów, a nie w mechanice testów...)? Czy odnosi się to, do wartości biegłości (co powoduje, że każda biegłość tak wykupiona będzie wysoka, nie to żebym miał coś przeciw, chociaż dziwnie by było startować, z 10 w łacinie)? Czy to tylko ja, czy inni też znajdują ten podręcznik napisany w sposób dosyć... mało czytelny...
  4. Nie zdarzyło mi się (no może pewne elementy, na zasadzie idei). Chociaż muszę przyznać, że jestem wybredny w wysyłaniu kart. Z tego co słyszałem i inni mówili (doradzali), to tyle żeby zachowywać i później modyfikować karty (chociaż znajduję to raczej naciągane). Jak tak przeglądam teraz co mi zostało to... Dwie postaci (właściwie jedna), z fajnymi kartami, ale już sobie powiedziałem, że do tych klimatów starować nie będę. 2 Karty które jednak nadal wymagałyby dużo pracy. Jedną fajną, którą miałem musiałem gdzieś wywalić...
  5. Kita Chwilę przed teleportacją Kita wykorzystała, by w końcu założyć pełny kostium. Jak zwał tak zwał. Było to wygodne (i dosyć wytrzymałe) ubranie którego tematem było "jesienne moro". Pomarańcz z dodatkiem brązu, czerwieni i żółci. Pewnie nie nadawał się do krycia gdziekolwiek poza lasem liściastym w czasie października no i noszenie całej takiej garderoby gdzie (i kiedy) indziej byłoby przestępstwem mody, ale nie dla bohaterów. Poza maską jedynym elementem ubioru wierzchniego który nie był w tym stylu były dosyć znoszone brązowe buty. Ania sama przyznała, że buty to by było zbyt wiele. Jak szli w wieży panowała cisza. Chyba nie tylko Kicie udzieliło się napięcie i pewien rodzaj roztargnienia. Ania widząc schody sama zastanawiała się, czy nie powstały może pod napływem inspiracji z Harrego Pottera. Chociaż najbardziej zszokowało ją to co zobaczyła w jednym z luster. Jedyne co przychodziło jej do głowy to "WTF?!". Wskazała palcem lustro, ale reszta wydała się oddalać. Kita postanowiła udać się za resztą, a o szczegóły pewnie zapyta później. Kiedy w końcu dotarli do pomieszczenia gdzie znajdował się Waruna, Kita tylko może pół sekundy za Pantherem powiedziała: - Dzień dobry. Później w napięciu zastanawiał się co dalej.
  6. mgbg

    Odpis będzie jutro... Chyba, że do tego czasu temat nie zostanie otwarty
  7. Ja prawdę powiedziawszy nigdy bym nie poszedł w kierunku realistycznych. Ale z tych to bym wybrał środkowy: jakoś młodziej się prezentuje no i słuchawka w uchu mniej rzuca się w oczy :-p
  8. mgbg

    To jak? będziemy powoli (re)startować?
  9. @Vidar - 18.07 (we wtorek) o 20. Czyli 3 dni
  10. Ten moment kiedy sobie przypominasz o 3 sezonie twojego show i zastanawiasz się kiedy się zaczyna. Sprawdzasz i okazuje się, że w najbliższy weekend

  11. mgbg

    Jak co to podkreślę słowo "może", bo nie jest pewne. Poza tym jeżeli wyjadę to postaram się zabrać ze sobą laptopa...
  12. mgbg

    Przerwy. Może tydzień we wrześniu, ale nie jest to jeszcze pewne.
  13. Odrobinę późno, ale SGDQ jest up:
    https://www.twitch.tv/gamesdonequick

    1. QuisPL

      QuisPL

      Od kilku dni już oglądam :) Bardzo fajna akcja, a skill niektórych po prostu powala na kolana

  14. mgbg

    Dobra w skrócie... Trochę czuję, że przy części członków drużyny Kita to jak Zielona Strzała przy Supermanie. Ogólnie ciężko wygląda współpraca z tą częścią. Oponuję za mechanicznym zróżnicowaniem... No i ogólnie za bardzo nie miałem okazji do superherowania (poza samym początkiem), ale feelsy były pierwsza klasa. Gram dalej.