smok burzy

[R] Cienie (Smok burzy)

6 postów w tym temacie

W pewnej małej osadzie trwała nocna wrzawa kolejna ekspedycja miała wkrótce powrócić ze zwiadu...

Czwórka śmieków miejscowy cwaniak, dziewczyna znająca ten las , Medyk oraz osiłek.,  

Myśliwy przerwał na chwilę oprawianie zwierzyny. Po czym zajrzał za okno  w celu wypatrzenia  z 

wyprawy wracał jedna osoba. leon trzymał tobołek z jedzeniem rozpaczliwym chwytem wspominając to co się 

stało w tym lesie wpadli w pułapkę w jednym momencie wszędzie zaroiło się od hargów   

.Karolina drobna brunetka jako znająca sztukę orientacji na tyle aby skuteczne się po lesie przemieszczać

została przebita na wylot przez jeden ze szponów. Ledwo udał się im ujść z życiem  przez kilka miesięcy błądzili przez las 

Nękani przez hargi i inne cienie nie mogąc zaczerpnąć tchu. Po dwóch dniach Jasiek się powiesił na gałęzi. Zostaliśmy z

Bogomiłem sami przez pięć dni szukaliśmy wyjścia gdyż  znajomość terenu cechowało Karolinę  i Naszego medyka.

W końcu po kilku dniach marszu bez jedzenia i wody Bogomił padł i kazał się zostawić  co poczyniłem. Kiedy ja dotarłem  

do osady... Rozjuszeni ich śmiercią i porażką przegnali mię.

 

Witam serdecznie  w rekrutacji do cieni 

Sesji osadzonej w świecie zniszczonym przez tajemnicze stwory

Cywilizacja upadła na kolana a resztki ludzkości chowają się w osadach 

w nadzieji na przeżycie jeszcze jednego dnia 

W którym gracze wcielą się w mieszkańców osady chcących stawić czoła 

zgrozie jaka czyha  na niech  za murami osad. Będą musieli dbać o wiele

aspektów gdyż oprócz zdrowia fizycznego, Posiadać będą oni też 

Psychiczne i Społeczne. Oprócz walki będą musieli dbać o inne 

aspekty życia takie jak np Zdobycie jedzenia 

 

 

 

Stres

Należy pamiętać że nasi bohaterowie to tylko ludzie , a starsze wydarzenia takie jak głód czy śmierć towarzyszy działa na nich stresująco.Jeśli stres osiągnie krytyczną wartość wola bohatera zostanie poddana próbie. W takiej sytuacji pozostaje nam jedynie liczyć że bohater wykaże się jedną z cnót

Dodając otuchy reszcie kompanów w gorszym wypadku a niestety  .

W większości zacznie on jednak histeryzować pogrążając resztę drużyny.   

Na dodatek każda udręka zostawia piętno na bohaterze jeśli uzbiera się ich za dużo może

on nawet dostać ataku serca.   

Wartość krytyczna jest ustalana na podstawie siły woli  a sam stres rozdajemy za pomocą k6

przykłady ilości stresu

Głód 1-3

Ciemność 1-2

Mrok 3-4   

Śmierć kompana 10

 

KP

Imię

Nazwisko

Wygląd

Charakter

 

Wady p Słabełusz

Neutralne p niski  

Zalety p odważny

Zajęcie czyli co robi w osadzie

Talent dwa do uzgodnienia z MG

Towarzysz Tak/Nie  Tworzysz go tak samo jak głównego bocatera

 

 

Cechy

 

Do rozdania 15 punktów w przypadku samotnika 22

Rzucamy 3 k10

Aby uzyskać sukces na kostce należy uzyskać wynik równy lub mniejszy  jeśli wyrzuciliśmy maksymalny możliwy wynik sukces uznawany jest za dwa  

Aby zdać test musimy uzyskać ilość sukcesów równą lub większą niż próg wymagany wynik porażki zależny od różnicy w uzyskanym wyniku

w przypadku kiedy testowane są dwie przeciwne cechy siła (cios) i szybkość (unik) wygrywa test z większą ilością sukcesów 

 jest usuwana. 

Możemy też zastosować próg wymagany 

Wybieramy trzy grupy cech 

Pierwszorzędne/ Drugorzędne/ Trzeciorzędne  

 

Na cechy pierwszorzędne otrzymujemy 4 punkty bonusowych

Drugorzędne pozostają bez zmian

Na  trzeciorzędne możemy wydać maks 4 punkty

Maksymalny poziom cechy to 9 

Umysłowe

Intelekt  Zdolność do rozumowania i rozwiązywania problemów 1

Siła woli Hart ducha opanowanie i ogólna siła psychiczna postaci 1

Percepcja Zdolność do postrzegania i rozumienia otoczenia 1

Spryt Przebiegłość postaci zdolności do działania w ukryciu 1

Fizyczne

Siła Krzepa wykorzystywana do większości ataków w zwarciu podnoszenia ciężarów itp 1

Kondycja Odporność na zmęczenie rany brak jedzenia itp 1

Zręczność Walka na dystans sprawność manualna 1

Szybkość Skoki bieganie uniki itp 1

Społeczne

Charyzma Przekonywanie ludzi 1

Urok Zdolność do ,,zabłyśnięcia na scenie’’ Uwodzenia prezentacja swojej osoby 1

Wpływanie Manipulacja kłamanie prowokowanie itp 1

Autorytet Odporność na ataki społeczne i siła ,,Znajomości’’ w granicach rządku postaci 1

 

 

Umiejętności zapewniają nam dodatkowe kostki

Do rozdania 10 punktów  dla samotnika 15

Maksymalny poziom umiejętności to 7

 https://docs.google.com/document/d/1V6HDyBJx2boxm9FXIWquIIDX6fp-MUrn_TGT7YokZKo/edit?usp=sharing

 

 

Edytowane przez smok burzy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Średnio skumałem jak rozdzielać punkty, ale widzę że mechanika stresu jak w darkest dungeon :) Jakie jest dokładnie universum? SF czy bardziej fantasy? Zastanawiałem się nad czymś na pokrój szamana łączącego cechy przetrwania, leczenia i podnoszenia na duchu, może czasem jakieś wizje na haju :D No ale jakby to było SF to już nie bardzo pasuje ;)

Jak coś to jestem zainteresowany!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Niestety nie ma magii 

Dark fantasty. Ale szaman morze być , Przetrwanie medycyna itp  

Rozdajesz 15 pk 

Na trzy grupy umiejętności 

 

1 + 4 pk do tej grupy

2 brak zmian 

3 maks 4 pk do tej grupy 

 

Edytowane przez smok burzy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jestem zainteresowany nie powiem ale podstawowe pytanie. Jest broń palna dalekiego zasięgu? XD Swojego Fierygo w innej postaci niż Snajpera czy Łowcy na daleki dystans nie widzę... (Nawyk z gier, innych RPG i jego samej historii Snajpera) (nawet w War Tunderze haubicą KV-2 152 mm zdejmuje maszyny z 2000 metrów :V - a to wyczyn)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz