Bazil

Kości niezgody (Bazil)

78 postów w tym temacie

Po namyśle zakładam jednak temat do mechanicznych deklaracji. Będziemy z niego korzystać od następnej kolejki walki, by już nie wyłamywać się z obecnej, zwłaszcza że większość odpisała. Ogólnie prośba do Was taka z mojej strony - jak będziecie wrzucać deklaracje, umieszczajcie w spoilerze swoje aktualne PW, KP i może też modyfikatory rzutów obronnych. Nie będę musiał za każdym razem zaglądać do tematu z postaciami i przewijać.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jorus usłyszał krzyk elfa więc zatrzymał się i obejrzał. I przez to stracił część skupienia pozwalając się trafić. Zaklął i w jego głowie pojawiła się jedna myśl.

"To ja go tnę!"

Z drugiej jednak strony kapłanka nie kazała zabijać... cóż.

 

Atak w jaszczura by ogłuszyć a nie zabić jakby co.

Greataxe: +6/k12+4

 

 

 


STR: 18 [+4] (save +6)
DEX: 12 [+1]
CON: 16 [+3] (save +5)
INT: 8 [-1]
WIS: 12 [+1]
CHA: 14 [+2]

HP: 26/35
ARMOR CLASS: 16 (14 normalnie + 2 z tarczy wiary)
 

 

 

Edytowane przez Jedi Master

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja ponownie z łuku

 

Shortbow (range (80/320), two-handed) +6 / k6+4



STR: 8 [-1]
DEX: 18 [+4] (Save)
CON: 13 [+1]
INT: 18 [+4] (Save)
WIS: 14 [+2]
CHA: 8 [-1]

PROFICIENCY BONUS: +2
HP: 21/21
ARMOR CLASS: 15
PASSIVE PERCEPTION: 14

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

EDIT: Albo w sumie, jak był rozkaz żeby nie zabijać to odpuszczam kolejkę. 

Larson stoi i czeka. 

 

 

STR: 11 [+0]
DEX: 12 [+1]
CON: 13 [+1]
INT: 18 [+4] (save +6)
WIS: 12 [+1] (save +3)
CHA: 11 [+0]

HP: 17/17
ARMOR CLASS: ze zbroją maga 14
SPEED: 30 ft. 
PASSIVE PERCEPTION: 11

 

 

Edytowane przez Kira

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Arlen podbiega tak, jak Jorus w poprzedniej turze i stara się spowolnić wroga uderzeniem maczugi w kolano.

Spoiler

 

STR: 12 [+1]

DEX: 10 [0]

CON: 12 [+1]

INT: 11 [0]

WIS: 18 [+4] Save

CHA: 13 [+1] Save

Profinency Bonus: +2

 

HP: 21

AC: 16

Initiative: 0

Speed: 30ft

 

 

Edytowane przez Rafal3920

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bonus Action: Zmieniam cel Hunter's Mark z trupa na drugiego jaszczura.

Oprócz tego nic. Kazali nie zabijać, to stoję.

 

Spoiler

 

STR: 9 [-1] (save +1)

DEX: 18 [+4] (save +6)

CON: 14 [+2]

INT: 14 [+2]

WIS: 15 [+2]

CHA: 14 [+2]

 

HP: 28/28
ARMOR CLASS: 15
SPEED: 30 ft. 
PASSIVE PERCEPTION: 14

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jorus atakuje toporem... i trafia! 9 obrażeń w pana łuskowatego, słania się na nogach bliski padnięcia.

Aramil strzela... bogowie, kto pozwolił elfowi brać łuk do ręki? Krytyczne pudło! W ramach konsekwencji strzała wbija się głęboko w pień pobliskiego drzewa, z którego ulatuje obrażony dziki gołąb i zostawia śmierdzącą pamiątkę wprost na czubku głowy Aramila!

Jaszczuroczłek nie daje za wygraną. Am! Ciach! Jorus zapoznaje się z bliska z zębami i ostrzem szabli. 12 obrażeń!

Alira postanowiła stać z boku i przyglądać się, jak typowy Swa... dobra, jak drzewo.

Arlen idzie w sukurs Jorusowi, atakuje i... pudło!

Larson zapatrzyła się w Alirę!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jorus robi recless attack. Advantage do trafienia. Wali by ogluszyc.

 

Greataxe: +6/k12+4

 

Jak nie trafi to szal by redukcje obrazen miec.

Edytowane przez Jedi Master

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Do 3 razy sztuka. strzelam z łuku 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jorus trafił i zadał 8 obrażeń. Jaszczuroczłek ogłuszony.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Walka z kapitanem orków

 

Inicjatywa:

 

Larson: 17

Kapitan: 16

Aramil: 14

Jorus: 7

Arlen: 3

 

Dla uproszczenia uznajmy, że wszyscy zdrowi, z wyłączeniem Aramila, który oberwał w salwie z pokładu za 5 obrażeń. Naturalnie zasady z informacjami w spoilerze jak w pierwszym poście opisałem.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Flaming sphere na wrogi okręt. Do końca koncentracji ma latać, podpalać wszystko na wrogim pokładzie i taranować orków. Jeśli ci się tam skończą, to przeniesie się na nasz okręt i tylko będzie taranować

 

Spoiler

STR: 12 [+1]

DEX: 10 [0]

CON: 12 [+1]

INT: 11 [0]

WIS: 18 [+4] Save

CHA: 13 [+1] Save

Profinency Bonus: +2

 

HP: 21

AC: 16

Initiative: 0

Speed: 30ft

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jorus

Bonus action: RAAAAAAAAAAAAAAGEEEEEEEEEE!!!!!!!

Move: Huzia i na orka!

Action: Reckless Attack w orka +6 (with advantage) /k12+6 

 

 

 


STR: 18 [+4] (save +6)
DEX: 12 [+1]
CON: 16 [+3] (save +5)
INT: 8 [-1]
WIS: 12 [+1]
CHA: 14 [+2]

HP: 35/35
ARMOR CLASS: 14, rage daje redukcje obrazen na wszystko poza psychika, reckless attack sprawi, ze ataki we mnie beda z advanatege'em


 

 

Edytowane przez Jedi Master

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Darmowa akcja: Larson krzyczy osłaniajcie mnie! 

Akcja ruchu: jeśli jest w pobliżu coś za czym można się szybko schować, to tam się przesuwam a jak nie to się cofam ile się da.

Potem w ramach akcji: Scoarching Ray na bossa. 3x +6/2k6

 

  Ukryj zawartość

STR: 11 [+0]
DEX: 12 [+1]
CON: 13 [+1]
INT: 18 [+4] (save +6)
WIS: 12 [+1] (save +3)
CHA: 11 [+0]

HP: 17/17
ARMOR CLASS: ze zbroją maga 14
SPEED: 30 ft. 
PASSIVE PERCEPTION: 11

 

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Osłaniam Larson. Jeżeli ktoś będzie podchodził sam to raper,  a jak grupą to sleep

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Larson wysyła ku przeciwnikowi trzy płonące promienie. Dwa trafiły! 17 obrażeń.

Kapitan orków podbiega do Jorusa i wściekle atakuje toporem. Ciach i ciach! Dwa solidne trafienia - 14 obrażeń.

Aramil osłania Larson, ale nikt jej nie atakuje, więc... w sumie nic nie robi.

Jorus potężnie siecze toporem... i trafia! 16 obrażeń!

Arlen turla piłeczką po wrogim pokładzie. Parę orków oberwało - jeden mocniej, reszta tak sobie. Ale jest chaos i radość.

 

Walczymy dalej. Kapitan solidnie oberwał, ale raczej mu to nie przeszkodzi w dalszym rozdawaniu orczej miłości na prawo i lewo. 

 

@Rafal3920 - proszę o podawanie DC rzutów obronnych na zaklęcie w spoilerze, jeśli zaklęcie wymaga rzutu.

@Therek - brak danych w spoilerze. Specjalnie o to proszę, bo mi to znacznie ułatwia prowadzenie walki, a dla Was to nie jest wielki deal, bo wystarczy raz zrobić porządnie a potem metodą Copy'ego i Paste'a uzupełniać w kolejnych postach, ewentualnie modyfikując jeśli sytuacja wymaga. Bierzcie przykład z Jediego, on to pisze tak, że nie muszę w ogóle zaglądać potem do karty czy podręcznika - wszystko jest na tacy.

 

A i sugeruję skupić się na przeciwniku - on nie jest ułomkiem. ;) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kulka sobie lata po pokładzie, a Arlen naciera od flanki starając się wesprzeć Jorusa tarczą i buławą. Jako darmowa akcja śpiewa pieśń wojenną do Helma, żeby wesprzeć morale sojuszników i zachęcić ich do walki. Jeśli kapitan zaatakuje Arlen to leci reaction Warding Flare (disadvantage do ataku)

(+3/k6+3/mam nadzieję, że advantage ze względu na flankowanie)

Spoiler

STR: 12 [+1]

DEX: 10 [0]

CON: 12 [+1]

INT: 11 [0]

WIS: 18 [+4] Save

CHA: 13 [+1] Save

Profinency Bonus: +2

 

HP: 21

AC: 16

Initiative: 0

Speed: 30ft

 

Spell save DC: 14

Spell attack modifer +6

 

Edytowane przez Rafal3920

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Powtórka z rozrywki!

Action: Reckless Attack w orka +6 (with advantage) /k12+6, albo on, albo ja :D 

 

 

 


STR: 18 [+4] (save +6)
DEX: 12 [+1]
CON: 16 [+3] (save +5)
INT: 8 [-1]
WIS: 12 [+1]
CHA: 14 [+2]

HP: 21/35
ARMOR CLASS: 14, rage daje redukcje obrazen na wszystko poza psychika, reckless attack sprawi, ze ataki we mnie beda z advanatege'em

 
 

 

Edytowane przez Jedi Master

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

 To ja mu pocisnę! Magicznym pociskiem!

Magic Misile, 3x 1k4+1

 

 

  Ukryj zawartość

STR: 11 [+0]
DEX: 12 [+1]
CON: 13 [+1]
INT: 18 [+4] (save +6)
WIS: 12 [+1] (save +3)
CHA: 11 [+0]

 

MAGIC
SPELL DC: (8+Proficiency+atrybut) +14

SPELL ATTACK: +6


HP: 17/17
ARMOR CLASS: ze zbroją maga 14
SPEED: 30 ft. 
PASSIVE PERCEPTION: 11

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak ktoś podchodzi do Larson, to ją osłaniam.

Jeżeli nikt jej teraz nie zagraża to sneak attack na orka. 

 

Rapier: +6 do ataku/ k8+4+2k6 obrażeń

 

Bonus action: Cunning action - disengage - czyli wychodzę z jego zasięgu (hit&run)

 

 

 


STR: 8 [-1]
DEX: 18 [+4] (save +6)
CON: 13 [+1] 
INT: 18 [+4] (save +6)
WIS: 14 [+2]
CHA: 8 [-1]

HP: 16/21
ARMOR CLASS: 15

 
 

 

Edytowane przez Therek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Larson uderza magicznymi pociskami! 12 obrażeń.

Kapitan wściekle uderza toporem w barbarzyńcę. Dwa trafienia! 16 obrażeń.

Aramil, widząc że ork jest dalej skupiony na Jorusie, podbiega doń i niczym typowy elf stara się spenetrować go rapierem. I udaje mu się, co więcej, krytycznie! 32 punkty obrażeń!

Widząc słaniającego się już na nogach orka, Jorus z dzikim okrzykiem bierze zamach toporem znad głowy i trafia, powalając przeciwnika na ziemię. 9 obrazeń!

 

Kapitan leży i zaraz sobie umrze, ale przed śmiercią śmieje się wam w twarze i mówi coś po orczemu. Dla znających - to był honor, walczyć z takimi przeciwnikami, ale czeka na was specjalna niespodzianka i zaraz wszyscy zginiecie.

 

Dla uściślenia jeszcze jednej sprawy - nie ma flankowania. Jest ono wyszczególnione w DM jako opcjonalna zasada, ale postanowiłem jej nie stosować, jako że i tak jest dość sporo możliwości zdobycia advantage w walce.

 

Tymczasem wracamy do tematu fabularnego.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Trzy ogniste węże na radosnej podłodze

 

Inicjatywa:

 

Wąż 3: 22

Jorus: 19

Wąż 2: 15

Larson: 13

Aramil: 8

Arlen: 4

Wąż 1: 3

 

Spoiler

Bardzo, bardzo brzydka mapka:

Szare plamy to ognisty syf, który bije jak się w niego wejdzie. "Kwadraty" to kolumny.

 

brzydka_mapka_1.png

 

 

Jeszcze przed walką Larson oberwała ogniem za 2 HP bo nie ogarnęła, że podczas starcia nie stoi się w syfie!

 

Wąż 3 podpełza do Aramila i próbuje ugryźć i machnąć ogonem, ale nie trafia niczym!

 

Zasady pisania postów naturalnie takie, jakie były.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jorus opóźnia inicjatywe by być zaraz po Arlen. Ktos mu musi zrobić miejsce...

 

 

 


STR: 18 [+4] (save +6)
DEX: 12 [+1]
CON: 16 [+3] (save +5)
INT: 8 [-1]
WIS: 12 [+1]
CHA: 14 [+2]

HP: 45/45
ARMOR CLASS: 14
 

 

Edytowane przez Jedi Master

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wąż 2 wpełza na pole 7/3 (X/Y - to na którym jest plama, obok Aramila) i atakuje Arlen, gryząc i bijąc z ogona. Dwa trafienia! 16 obrażeń!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Teraz Larson, ale mam akurat chwilkę na napisanie deklaracji, więc co by nie opóźniać.

 

Ogniste węże! - Zawołał jak się pojawili przeciwnicy - Uważajcie też na... - Elf zrobił ładny unik przed kłapnięciem szczęką - ...ich ogony -  i dla podkreślenia kolejny unik przed ogonem który by go z pewnością przewrócił. Drugi wąż zaraz znalazł się przy nim, ale zaatakował Arlen. Pozostawał trzeci. Póki jednak co trzeba było wyciągnąć rapier i zaatakować... - Magia skuteczniejsza, ale nie ogień. - Zawołał i dla podkreślenia małej skuteczności zaatakował węża obok siebie gotów wziąć na klatę ogniste smugi po czym oddalił się zostawiając miejsce dla kogoś kto tu się lepiej sprawdzi i wołając go po imieniu. - Jorus! Wytrzymasz ten żar?

 

Rapier: +6 do ataku/ k8+4+2k6 obrażeń (sneak attack na wunsza nr 2)

Bonus action: Cunning action - disengage - czyli wychodzę z walki na 4/2 aby osłaniać drugie skrzydło Larson

 

  Ukryj zawartość

 


STR: 8 [-1]
DEX: 18 [+4] (save +6)
CON: 13 [+1] 
INT: 19 [+4] (save +6)
WIS: 14 [+2]
CHA: 8 [-1]

HP: 27/27
ARMOR CLASS: 15

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz