Cypher

[R] Coriolis: Ikona Ciemności (Cypher)

45 postów w tym temacie

Concept-Art-Khang-Le-Potato.jpg

 

System Dabaran

Planeta Dabaran

Święte Miasto Lotus

61 rok Nowej Ery

 

Targ Wodny, jak zwykle od rana pełen był ludzi. Sztuczne jezioro oddzielające część handlową i portową od dzielnicy świątynnej oferowało wytchnienie od panującego już od wczesnego rana upału. Przy samym nabrzeżu rozłożone były tawerny, gotowe do świadczenia usług zarówno dla Pierwotnych Kolonistów jak i Zenitian. Ci pierwsi preferowali tradycyjne stosy poduszek rozłożone na wzorzystych dywanach, obszerne i bogato zdobione stroje, drudzy bardziej pragmatyczni nosili się prościej i bardziej praktycznie, preferowali też spędzanie czasu przy stołach. Wśród nich wyróżniali się, jak wszędzie zresztą, członkowie załóg statków kosmicznych, większość z nich nie rozstawała się z kombinezonami wyposażonymi w regulatory temperatury, narzuciwszy na nie jedynie ozdobne kurtki lub kamizelki. Jedni z nich nosili się na niebiesko z wyraźnie widocznymi na ubraniach herbami Dar’ów, miejscowej szlachty, w nich widać było członków załóg frachtowców lodowych, zaopatrujących w wodę tą pstynną planetę, prosto i elegancko ubrani byli natomiast ludzie służący na liniowcach przewożących pielgrzymów i turystów pomiędzy planetami. Najbardziej krzykliwą grupę stanowili wolni włóczędzy kosmosu, zrzeszeni w Wolnej Lidze, bądź też działający na rachunek własny, bądź pragnących pozostać anonimowymi panów. W rześkim porannym powietrzu, które jednak zwiastowało już południowy upał zapach ostro przyprawionych szaszłyków i potrawek mieszał się ze słodkim aromatem miodowych ciast i lodów. Wczesna pora sprawiła że płynący zwykle z nargili zapach aromatycznej tabaki i lekko narkotycznego Arashu nie był zbyt intensywny. W kluczowych miejscach bazaru ustawiono kilka podwyższeń na których przeważnie widać było artystów prezentujących swoją sztukę. Akrobaci wykorzystujący pola grawitacyjne, zawieszone w powietrzu obręcze, drążki i liny, treser zwierząt prezentujący dwie pantery z Kua w fantazyjne czarno-złote pasy, tancerki mające podobno trenować w słynnej Ahlamańskiej świątyni, czego jednak zupełnie nie było widać po ich raczej kiepskich umiejętnościach, jednak centralne miejsce zajął ktoś kto bynajmniej nie miał zamiaru dostarczać widzom rozrywki. Ubrany w długie ceremonialne białe szaty kapłan z Zakonu Pariasa stał na największej platformie otoczony unoszącymi się w powietrzu hologramami Dziewięciu Ikon, z których oczywiście największa, unosząca się w centralnym miejscu przedstawiała mężczyznę w stroju wojownika dzierżącego miecz. Część ludzi spoglądała na niego ze strachem, część z odrazą, nawet wśród mieszkańców Świętego Miasta mało było tolerancji dla fanatyków religijnych z systemu Zalos. Kilka osób spoglądało nawet na niego wrogo, widać było chęć usunięcia go, jednak dwie sylwetki w białych płaszczach stojące u stóp podwyższenia skutecznie zniechęcały popędliwych. Święci wojownicy w białych EXO-szkieletach. O ich możliwościach i ich “inteligentnych” zbrojach krążyły legendy. Jak również o tym jak niewiele było trzeba by splamili swoje zbroje i płaszcze szkarłatem krwi. Dlatego też nikt nie przeszkadzał kaznodziei w jego tyradach

-Ukorzcie się wszyscy, albowiem koniec się zbliża! Hańba i potępienie tym którzy zwątpili! Hańba i potępienie tym którzy porzucili prawdziwą Wiarę! Hańba i potępienie tym którzy kłaniają się Ciemności Wśród Gwiazd i jej fałszywym prorokom! Nadszedł czas Miecza! Ile jeszcze mamy znosić zniewagi zarozumiałych heretyków, Zenithian ze stacji Coriolis? Obcych którzy wtargnęli w życie naszego uświęconego Trzeciego Horyzontu! Minęło ledwie 60 lat od ich przybycia, 60 lat odkąd Zenith, niech będzie po trzykroć przeklęty przez Ikony, przyleciał do systemu Kua i już czują się ważniejsi! Czują, że mają prawo mówić nam jak mamy żyć! Przyjęli z otwartymi rękami dziwne istoty zrodzone przez Ciemność Wśród Gwiazd i pozwolili im mieszkać między spokojnymi i bogobojnymi mieszkańcami Trzeciego Horyzontu! Istoty z których jedna twierdzi, iż jest Sędzią! Męczennikiem! Najświętszym i pierwszym z Ikon! Kara! Kara spadła na nas! Zbyt zarozumiali, za mało bojaźni bożej! Łaska Ikon opuściła system Taoan! Na system spadła plaga ciemności! Jedynie dwa portale stąd! Módlmy się o łaskę!

Kiedy zaczął intonować Hymn Męczennika tłumek zebranych pod sceną zaszemrał, część przyłączyła się do modlitwy część rozeszła. Wśród tych drugich był mężczyzna w długim pustynnym płaszczu i białym zawoju na głowie. Za nim podążały dwie inne sylwetki, wyglądające na ochroniarzy. Szybkim krokiem zmierzał do tawerny na skraju bazaru gdzie bez wahania skierował się w stronę schodów prowadzących na piętro. Dotknął czujnika genetycznego przy drzwiach prywatnej sali, skinął dłonią na strażników i przeszedł przez otwierające się cicho drzwi.

 

0348ebbc7804b91778f37b8fd8fb72bc.jpg

 

Wewnątrz siedział siwowłosy, brodaty mężczyzna z licznymi wszczepami na twarzy i kombinezonie kosmicznym z wysokim kołnierzem na którym migotały ikony komunikatora.

-Witam, nie spodziewałem się że zaszczyci mnie swoją obecnością sam szambelan Dar’a Jabira, Paszy Świętej Oazy. Wielmożny Azin jak mniemam? Widziałem że zainteresowała Cię przemowa tego szalonego kapłana. A zwłaszcza pewnie jej część o systemie Taoan, nieprawdaż?

Wysłannik, przez chwilę wydawał się nieco wytrącony z równowagi, spoglądał na rozmówcę z podejrzliwością zastanawiając się skąd też czerpał on swoje informacje.

-A kogóż innego mógłby wysłać mój Pan na spotkanie z jednym z liderów Wolnej Ligi w tym systemie? Witaj szlachetny Karimie, niech Podróżnik zawsze przychylnie patrzy na twą drogę. Skoro już tyle wiesz, wiesz pewnie również co jest nam potrzebne?

Siwobrody zaśmiał się lekko spoglądając z uśmiechem w oczy rozmówcy i machnął ręką wskazując sufit.

-Załoga i statek prawda? Taka która znajdzie zgubę Paszy Jabira na pokładzie Tropu Podróżnika, który zaginął po incydencie na Taoan…

 

cor1.png

 

Coriolis: The Third Horizon

 

System stosunkowo nowy, z gatunku Space Opera, reklamowany jako skrzyżowanie "Baśni tysiąca i jednej nocy" z Firefly. To właśnie postanowiłem zaproponować. Mechanicznie system dość prosty, oparty na puli k6, każda 6 to sukces, im więcej 6 tym "ciekawszy". Sesja ma charakter odrobinę szkoleniowo-testowy, w przypadku braku znajomości nie ma problemu, dostępny jest krótki darmowy Quick start z którym polecam się zapoznać, mechaniki nie wymagam, jak koncepcja postaci mnie urzeknie dorobimy ją przed startem sesji a po wyłonieniu drużyny. Po więcej szczegółów zapraszam zawsze na priv, udostępnię chętnym Quickstarter jeśli komuś nie chce się go szukać. Fabularnie? Tak jak mówi reklama. Klimat mocno arabsko-bliskowzschodnio-indyjsko-orientalny, moim zdaniem odświeżający. Start na planecie "typowo" arabskiej. Szejkowie, pustynia, oazy. Jednak życie na planecie o zgoła innym klimacie i ukształtowaniu powierzchni będzie mocno odmienne, więc spokojnie znajdzie się tu miejsce dla miejskich zaułków, stacji kosmicznych, planet oceanicznych, lodowców, jungli itd. Drużyna jest załogą statku kosmicznego, będzie eksploracja, będzie walka, również kosmiczna, będzie dyplomacja. Będzie religia. Kult Ikon gra i mechanicznie i fabularnie dość dużą rolę.

 

Coś więcej o świecie: Była sobie Al-ardha, lub inaczej Terra. Z niej, ponad milenium temu, wyruszyły pierwsze statki kolonizacyjne, bez większych sukcesów aż jeden z nich powrócił oznajmiając że odnalazł artefakt, pierwszy odkryty Portal, relikt po rasie Budowniczych, który zaprowadził ludzi do Pierwszego Horyzontu, skupiska planet nadających się do podtrzymywania życia, połączonych siecią Portali, później odkryto drogę do kolejnego skupiska, dający początek Drugiemu Horyzontowi. Trwało to kilkaset lat, ludzkość kolonizowała nowe światy, wszystkie one jednak podporządkowane były władzy Al-ardhy, kiedy odkryto Trzeci Horyzont udali się do niego w pierwszej kolejności Ci którzy mieli dość starego porządku. Kiedy system starej władzy sięgnął po zasoby Trzeciego Horyzntu, wybuchła wojna o niepodległość, początkowo najmłodsze kolonie przegrywały, jednak dzięki bogatym zasobom i motywacji do walki ostatecznie wygrały, niszcząc portal łączący z Drugim Horyzontem. Nastał okres zwany długą nocą. Handel który wcześniej kwitł dzięki gildiom ze starych kolonii zamarł, podróże międzygwiezdne przeżyły regres, gdyż na niektórych planetach nie istniały ośrodki technologiczne pozwalające produkować statki kosmiczne. Wiele koloni cofnęło się technologicznie o wiele, lat, wiele upadło kompletnie, jedynie nieliczne kwitły. Trwało to kolejne kilkaset lat. Aż do momentu gdy 67 lat od momentu w którym zaczyna się sesja do Trzeciego Horyzontu przybywa statek kolonizacyjny Zenith, wysłany z ziemi ponad 1000 lat wcześniej przed odkryciem portali. Na statku w ciostazie przybywa wiele setek tysięcy kolonistów, którzy zakładają na orbicie planety Kua stację kosmiczną Coriolis i postanawiają ożywić umierające kolonie. Powołana zostaje Rada Frakcji w skład której wchodzą przedstawiciele Pierwotnych Kolonistów i Nowo Przybyłych zwanych potocznie Zenithianami.

 

Technologicznie, mamy tutaj wszystko co w standardowym Science-Fiction, broń termiczną, podobną do laserowej, broń typu Vulcan, [czyli boltery z WH 40k strzelające małymi rakietami], broń akceleracyjną czyli coś w rodzaju broni z Mass Effecta, wibrujące ostrza, elektryczne ostrza, nawet ostrza z płynnego metalu chowające się w rękojeści [prawie jak miecz świetlny]. Jeśli chodzi o specjalne moce, magii nie ma ale istnieją moce umysłu, które jednak przez większość religijnych społeczności są piętnowane jako oznaka dotknięcia przez Ciemność Wśród Gwiazd [odpowiednik diabła, voidu, chaosu itd] a w pozostałych traktowani jak święci dotknięci przez Ikony [czyli 9 boskich aspektów], generalnie mechanicznie nie da się ich stosować do walki a fabularnie raczej nie chwali się nimi na lewo i prawo bo nigdy nie wiadomo kto słucha.

 

To tyle tytułem wstępu, jeśli w tym miejscu ktoś jest nadal zainteresowany, zapraszam na priv po więcej szczegółów. A teraz troszkę konkretów organizacyjnych:

 

1. Szukam 5 graczy. Dlaczego tak sztywno? W zasadzie może być mniej, ale mechanika obsługi statku kosmicznego w walce zaplanowana jest na 5 osób. Kapitan, inżynier, pilot, operator sensorów i strzelec. Dlatego ta liczba to liczba maksymalna. Jak będzie mniej to przeżyję bo mechanika przewiduje takie sytuacje, jak więcej to za zgodą drużyny bo jeśli wytrwa w komplecie do bitwy kosmicznej ktoś będzie się nudził, chyba że coś pokombinujemy. :)

 

2. Ze względu na powyższe pozycje, każda z nich wymaga odpowiedniego skilla

Kapitan - command

Inżynier - technology

Pilot - pilot

Operator sensorów - data djinn [hakowanie]

Strzelec - range combat

Dlatego warto uwzględnić to tworząc historię postaci, postać która nie będzie miała docelowo rangi w żadnym powyższym, będzie... No sami potraficie się domyślić :)

 

3. Co do znajomości postaci, docelowo w momencie startu jesteście już załogą. Do wybranej puli graczy będzie należeć opisanie waszej pierwszej i zarazem ostatniej misji w której straciliście statek, jak również potem poproszę każdego o napisanie paru zdań co jego postać sądzi o każdym z pozostałych członków załogi.

 

4. Tak jak mówiłem, mechanika na tym etapie mnie nie interesuje. Sesja ma charakter szkoleniowy, razem będziemy testować system. Poproszę koncept na postać. Z jakiego typu środowiska pochodzi [planetę pod to możemy dopasować później, jeśli ktoś nie będzie miał ochoty przeczytać materiałów jakie wyślę na pw], jaka jest specjalizacja postaci, w jakim środowisku się obracała, kto z jej przeszłości mógłby pojawić się w przygodzie. Chcecie robić rodzeństwa, małżeństwa? Proszę bardzo, będzie ciekawiej. Forma dowolna, avki jako zdjęcia albo grafiki. Zachęcam do dzielenia się pomysłami tutaj. Postaram się na dniach wrzucić listę klas i specjalizacji plus listę skilli, ale trochę jest tego do przepisywania dla poglądu.

 

5. Termin. Wstępnie do końca miesiąca czyli 23.59 dnia 31 stycznia 2018 roku, ale to może ulec zmianie, system jest mało znany, więc sam nie wiem jak rekrutacja zostanie przyjęta i ile będzie potrzeba czasu na skompletowanie drużyny.

 

6. Tempo i długość odpisów. Pełna tura w tydzień byłaby idealna. Wstępnie 4 dni dla graczy, 3 dla MG, ale oczywiście jak będą dłuższe dialogi, albo wyjątkowo pracochłonne posty może być inaczej. Co do długości, nie wymagam esejów z retrospekcjami z dzieciństwa, ale miło jak nie jest to tylko jedno linijkowa akcja.

 

7. Czy będzie google doc? Zależy. Jeśli będą zdecydowani przeciwnicy można spróbować skrócenia postów i co za tym idzie czasu na odpis, ale tutaj sporo zależy od... hmm zdyscyplinowania wszystkich zainteresowanych.

Edytowane przez Nyx
Nieprawidłowa nazwa tematu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przepraszam za dubla, ale w celu utrzymania porządku w tym poście postaram się uzupełnić informacje techniczne.

 

Krótkie wprowadzenie do mechanicznej strony postaci: mamy atrybuty, umiejętności i talenty. Pierwszych praktycznie nie da się zwiększać z czasem, umiejętności i talenty można wykupić.

 

Startowa postać ma do wydania punkty na umiejętności i atrybuty, zwiększenie o 1 zawsze kosztuje 1 punkt. W zależności od pochodzenia wartości te mogą mieć następujące wartości:

-plebejusz- 15 punktów atrybutów, 8 punktów umiejętności [oznacza to pochodzenie z zacofanych regionów, slumsów wielkiego miasta,]

-mieszczanin- 14 punktów atrybutów, 10 punktów umiejętności [mieszkaniec miasta, stacji kosmicznej, ktoś urodzony na frachtowcu kosmicznym[

-uprzywilejowany- 13 punktów atrybutów,  12 punktów umiejętności [szlachcic, rodzina bogatego kupca, bądź kapitana wielkiego frachtowca, kapłan szkolony od dziecka]

 

Atrybuty mamy następujące [nie będę wdawał się w opisy bo są raczej standardowe dla rpg]:

 

-Strength

-Agility

-Wits

-Empathy

 

Każdy może mieć poziom od 1[źle]-5[mistrz] [5 można przyznać jedynie jednej wartości kluczowej dla wybranej klasy].  1 kosztuje 1 punkt, 2 kosztuje 2 punkty itd. Suma Strength i Agility daje nam punkty życia postaci [HP], suma Wits i Empathy daje nam punkty umysłu postaci [MP].

 

Umiejętności i ich atrybuty kluczowe:

 

General Skills

Spoiler

-Dexterity [Agi]

-Force [Str]

-Infiltration [Agi]

-Manipulation [Emp]

-Melee Combat [Str]

-Observation [Wits]

-Ranged Combat [Agi]

-Survival [Wits]

 

Advenced Skills

Spoiler

-Command [Emp]

-Culture [Emp]

-Data Djinn [Wits] - hakowanie i obsługa komputerów

-Medicurgy [Wits] - leczenie

-Mystic Power [Emp] - wymaga dodatkowego talentu

-Pilot [Agi]

-Science [Wits]

-Technology [Wits]

 

General skill może być używany bez wyszkolenia, aby przeprowadzić test Advenced skill wymagana jest przynajmniej jedna ranga. Testy umiejętności wykonuje się rzucając liczbą kostek k6 odpowiadającą poziomowi atrybutu + ilości rang w skillu, celem gracza jest uzyskanie jak najwięcej 6.

 

Klasy postaci, ich podklasy i ich koncepcyjne umiejętności plus atrybut kluczowy. Przy tworzeniu postaci maksymalny poziom umiejętności to 1, z wyjątkiem umiejętności koncepcyjnych, te można podbić do rangi 3. Podobnie jak w przypadku atrybutów maksymalny poziom to 5.

 

Spoiler

Artist [Emp]

-Courtesan [-Manipulation -Culture -Dexterity -Observation ]

-Musician [-Manipulation -Culture -Infiltration -Observation ]

-Poet [-Manipulation -Culture -Infiltration -Dexterity ]

 

Data Spider [Wits]

-Analyst [-Data Djinn -Culture -Manipulation -Science ]

-Correspondent  [-Infiltration  -Culture -Manipulation -Observation ]

-Data Djinn [-Data Djinn -Observation -Manipulation -Science ]

 

Fugitive [Emp]

-Criminal [-Force -Melee Combat -Dexterity -Infiltration]

-Mystic  [-Manipulation  -Mystic Power -Dexterity -Infiltration]

-Revolutionary  [-Ranged Combat  -Observation  -Dexterity -Survival]

 

Negotiator [Emp]

-Agitator [-Data Djinn -Culture -Manipulation -Force]

-Diplomat [-Command  -Culture -Manipulation -Melee Combat]

-Peddler  [-Observation   -Culture -Manipulation -Pilot]

 

Operative [Agi]

-Assasin [-Infiltration, -Dexterity -Ranged Combat -Melee Combat]

-Guardsman  [-Force, -Observation -Ranged Combat -Melee Combat]

-Spy [-Data Djinn -Manipulation -Infiltration  -Ranged Combat]

 

Pilot [Agi]

-Driver [-Force, -Pilot -Ranged Combat -Survival]

-Fighter Pilot [-Data Djinn -Pilot -Ranged Combat -Technology ]

-Freighter Pilot [-Data Djinn -Pilot -Force -Technology ]

 

Precher [Emp]

-Ascetic  [-Force -Culture -Dexterity  -Science]

-Missionary [-Manipulation  -Culture -Dexterity  -Survival]

-Prophet [-Force -Culture -Manipulation -Observation ]

 

Scientist [Wits]

-Archeologist  [-Survival -Culture -Science -Observation ]

-Medicurg [-Medicurgy  -Manipulation -Science -Observation ]

-Technician [-Force -Technology -Science -Observation ]

 

Ship Worker [Str]

-Deckhand  [-Force -Manipulation -Dexterity -Culture ]

-Dock Worker  [-Force -Melee Combat -Dexterity -Technology ]

-Engineer  [-Force -Data Djinn -Observation -Technology ]

 

Soldier [Agi]

-Legionnaire  [-Force -Melee Combat -Ranged Combat -Survival ]

-Mercenary  [-Dexterity  -Melee Combat -Ranged Combat -Observation ]

-Officer [-Culture   -Melee Combat -Ranged Combat -Command ]

 

Trailblazer [Wits]

-Colonist [-Dexterity -Survival  -Ranged Combat -Force]

-Prospector  [-Pilot  -Survival  -Technology  -Science ]

-Scout [-Infiltration  -Survival  -Ranged Combat -Observation ]

 

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wygląda ciekawie ;) Przyjrzę się temu bliżej w weekend, i pewnie coś podeśle. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak dla informacji: wysłałem swój koncept na inżyniera, którego ewentualnie można przerobić na pilota i dostał wstępną akceptację. Piszę, żeby nie powielać tych samych ról.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Cieszę się bardzo, liczę że może jeszcze trzy osoby się znajdą bo powiem szczerze chciałbym spróbować sugerowanego przez podręcznik składu :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Chciałbym zagrać. 1 raz mi się udało na żywo i była fajna zabawa (w szczególności rzucanie duuużą ilością k6). Myślę nad konceptem Legionisty z Kościoła Ikon (Ranged na statku). Dopracuję koncept i wyśle na pv

Edytowane przez Gusto

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przepraszam za zamieszanie niestety obowiązki nie pozwolą mi stworzyć postaci ani nią grać.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mówi się trudno, może innym razem :)

 

Nadal mam na razie jeden koncept i trochę luźnych rozmów zakulisowo :) Moje pytanie, czy ktoś jednak byłby chętny gdyby było więcej czasu na zrobienie postaci? Chciałbym uzbierać przynajmniej te 4 osoby, no chyba że brakuje chętnych wtedy cóż... Może za nowy system wybrałem i trzeba poszukać czegoś innego :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

O dopiero teraz zauważyłem ową rekrutację, a brzmi ciekawie. Może by tak popróbować sił Strzelcem, ściągam quickstarter popatrzę, pomyślę i może jutro uda się coś w początkowych zarysach podesłać na PW.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja zakulisowo dopytywałam się o pilota :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jako alternatywa ewentualnie jeśli takie klimaty nie leżą, a mam naprawdę dużą ochotę poprowadzić sci-fi może być jeszcze WH 40k W TYM wydaniu bo mechaniki ze standardowego Dark Heresy nie trawię. 40k jest mam wrażenie bardziej strawne

Edytowane przez Cypher

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja Cypher postaram się coś oblookać :) chciałbym poznać jakiś nowy świat.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ile masz już chętnych osób?  Bo ja bym jeszcze kapitana zgłosił. Przejrzałem też podręcznik i mam jeszcze jedno pytanie.  Gdzie znajdę w skróconych zasadach temat walk kosmicznych? 

 

A na warhammera też byłbym chętny, choć z podaną przez ciebie wersją mechaniki jeszcze nie miałem styczności. Tylko dark heresy 1 i 2, ale jak prostrza to chyba nie będzoe prpblemu :P

 

edit:

I gdzie można się więcej dowiedzieć o kulcie ikon? 

Edytowane przez franekfrog

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@Gatzky zgłaszał mechanika i mam koncept od niego, nie wiem czy podtrzymuje chęć gry, @Vadeanaine wspominała o pilocie, z @NiemiłosiernySamarytanin wymieniam teraz pw odnośnie najemnika/strzelca. Zostaje więc jeszcze haker i kapitan na ten moment wolny.

 

Co do informacji wysłałem pw.

 

Co do Warhammera, cóż to jest system oparty na nowych Gwiezdnych Wojnach od FFG, wypuścili w grudniu swój system do budowania światów pt "Genesys" i na podstawie tego jest już przeróbka WH 40K dla niecierpliwych fanów w oczekiwaniu na nowy "oficjalny system" od FFG który ma być w tym [późno], ewentualnie  przyszłym [okolice początku] roku wydany. W zasadzie to jest Dark Heresy przeniesione na narrative dice od FFG.

Edytowane przez Cypher

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jestem jak najbardziej chętny, ale nie ukrywam, że przekonał mnie ten arabski klimat i w Warhammera niezbyt bym chciał grać.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Na razie rekrutacja jest do Coriolisa, WH to jest plan awaryjny na przyszłość, jeśli tutaj nie będzie graczy. Dobra wstępnie: Przedłużam rekrutację na razie do piątku 02.02.2018. Zobaczymy czy do tego czasu sytuacja się wyklaruje na tyle żebym wiedział na czym stoję.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ja hakera zrobię :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pytanko co do ikon. Sami sobie wybieramy czy będziesz losować? Bo przynajmniej dla mojej postaci będzie miało to znaczenie. Mam już konkretną wizję na postać, ale ikona będzie miała pewne oddziaływanie na przeszłość mojej postaci. Osobiście najbardziej podoba mi się Faceless ale wydaje mi się, że do większości z nich dałbym radę coś dopasować.

 

Edit: Koncept postaci, młody szlachcic z bogatej i wpływowej rodziny, który stara się uniezależnić gdyż całe życie był kontrolowany. W związku z czym, poszukuje niezależności jak najdalej od wpływów ojca, który nie chce mu tak po prostu pozwolić uciec. Dlatego pragnie zostać kapitanem własnego okrętu kosmicznego, gdyż jest to jego jedyna szansa na zrealizowanie swoich celów.

Edytowane przez franekfrog

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zastanawiałem się nad tym, miało być poruszony potem przy tworzeniu mechaniki, ale skoro padło to moja propozycja jest taka:

 

-Jeśli komuś urodzenie pod konkretną Ikoną jest potrzebne fabularnie to nie ma problemu, natomiast jak komuś jest to obojętne to planuję wylosować dwie i z tych dwóch będzie można sobie wybrać.

 

Co do koncepcji, jak dla mnie wszystko gra, jak na razi szykuje się pełen przekrój społeczeństwa :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

vHgruBv.jpg?1

Zaahir Rahmani

"Zamknij ryj. Młody jesteś, gówno wiesz"

Zaahir to 59-letni weteran. Urodzony na stacji kosmicznej. Większość swojego życia spędził na różnego rodzaju statkach, które są dla niego drugim domem.

Postać może i być szorstka i brutalna, a zdecydowanie wygląda na zakapiora ale dba o swoją załogę i stara się, aby nic im się nie stało, a kto by nie chciał mieć zakapiora po swojej stronie?

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Moja postać już została podesłana. Młody kapitan, z dość znanego rodu. Koncept różni się nieco od podanego poprzednio.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Sytuacja wygląda tak:

 

-Mam już wszystko co potrzebne od @Therek i @franekfrog, @Gatzky, nie wiem czy coś doczytałeś, coś jeszcze dosyłasz?

 

-Czekamy jeszcze na @NiemiłosiernySamarytanin, on w nieobecnościach prosił o trochę czasu ze względu na chorobę, więc ostatecznie czekamy do niedzieli.

 

Reszta chyba się rozmyśliła, od Mitsuna mam potwierdzenie że nie da rady niestety.

 

Skład na tą chwilę byłby Kapitan, Mechanik plus 2x Żołnierz, najwyżej pilota dostaniecie na razie NPC, bez hakera jakoś będziecie musieli sobie radzić :) chyba że ktoś jeszcze się pojawi.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

 @Cypher Jeśli poczekacie do niedzieli i na mnie to i pilot wam się pojawi. Wczorajsza robota do 21 wieczorem zawaliła mi plan ukończenia karty, a dziś zmęczenie mnie dosłownie zabija :(

 

 

 

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jasne nie ma problemu, możemy poczekać :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Gość
Ten temat jest zamknięty i nie można dodawać odpowiedzi.